Key Account Manager til BOXIT Container

Vi leder efter dig der motiveres af dialog med eksisterende og potentielle kunder – og drives af, at bygge relationer til dine kontakter.

medarbejder søges

Her hos BOXIT er vi en flok dedikerede medarbejdere, der i fælles flok løfter alle de opgaver, som flere forretningsben fører med sig. Som Key Account Manager kommer du til at indgå i dette fællesskab med ansvar for B2B udlejning og salg i vores containerafdeling.

BOXIT er en danskejet koncern, som er førende indenfor vores forretningsområder, hvor vi med vores 12.000 depotrum, 7.000 containere og adskillige erhvervslejemål har en stærk position på det danske marked. Vi går en spændende fremtid i møde med store vækstplaner i de kommende år.

Vores medarbejdere fordeler sig over flere lokationer i hele landet. De fleste af os holder til i Aalborg, tæt på midtbyen og motorvejen, hvilket du også kommer til. Vi har et lækkert nyt kontormiljø med byens flotteste udsigt.

Varierende opgaver og ansvar med stor grad af medbestemmelse

Vi vækster i vores container erhvervsafdeling, og for at imødekommen den stigende aktivitet har vi behov for en teknisk Key Account Manager.

I afdelingen er vores primære fokus udlejning af containere til erhvervskunder, som anvender containerne til mange forskelligartede formål dog primært opbevaring og sikring. Foruden udlejning, beskæftiger vi os med salg af containere, herunder specialdesignede containerløsninger.

Følgende er eksempler på arbejdsopgaver, men ikke begrænset til:

  • B2B udlejning af containere.
  • B2B salg af containere.
  • Relations skabende kundekontakt, herunder opfølgende salg.
  • Kundepleje af både små og store erhvervskunder.
  • Budgetopfølgning.
  • Løbende optimering af interne processer i afdelingen.
  • Koordinering af flow fra tilbud til levering hos kunden.
  • Diverse ad-hoc opgaver.

Som ovenstående indikerer, vil dine arbejdsområder spænde bredt, med alt hvad en relation mellem køber og sælger kræver for at lukke et salg med efterfølgende opfølgning. Der er gode udviklingsmuligheder såvel personligt som fagligt, og du kan sætte dit præg på arbejdsopgaverne. Du kommer til at referere til Kim, som er vores salgschef.

Vi forestiller os at følgende passer på dig

Givetvis motiveres du af at skabe relationer til andre mennesker, og evner at kunne se ind i behov og muligheder for at kunne strikke en ideel løsning sammen til kunderne. Samtidig er du på hjemmebane i ovenstående opgaver.

Du har formentlig følgende med i bagagen:

  • Min. 3 års erfaring med teknisk salg, som Key Account Manager, Sales Manager eller lignende.
  • Gode generelle IT-kundskaber og superbruger af Office-pakken.
  • Erfaring med relations skabende salg.
  • Erfaring med egen kundeportefølje.
  • Erfaring med B2B salg indenfor industri, bygge og anlægssektoren og dermed teknisk og håndværksmæssig forståelse.
  • Nysgerrig og proaktiv, særligt i forhold til muligheder for at udvide vores kundesegment.
  • Behersker dansk i skrift og tale.
  • Egen bil til rådighed.

Som person vægter du ordentlighed og troværdighed højt. Desuden ser du en ære i at have ansvar for hele ordre flowet og følge det til dørs. Vi har brug for, at du kan arbejde med beslutninger, hvor din selvstændighed vil komme i spil. Ikke mindst søger vi en teamplayer, der ønsker at blive en del af vores ambitiøse hold med 4 kolleger i afdelingen og deltage såvel fagligt som socialt.

Vi tilbyder lidt mere end et spændende job

Din arbejdsglæde betyder meget for os, og vi gør os umage med at skabe gode rammer, så vores medarbejdere har en god hverdag.

Du får dette som en del af din hverdag, hvis du arbejder hos os:

  • Et job i en solid virksomhed, hvor vi er stolte af vores høje medarbejderanciennitet.
  • Et job i en agil virksomhed, som giver en afvekslende og dynamisk hverdag.
  • Et engageret team af dygtige kolleger, hvor vi i samlet flok bidrager til vores succes.
  • En nærværende ledelse.
  • Nye flotte lokaler, hvor der er god plads i vores åbne kontorlandskab.
  • Kantineordning med vores egen Margrethe ved roret, som også sørger for frugt og kaffe.
  • Massageordning.

Vi har travlt her hos BOXIT og vi arbejder koncentreret og ambitiøst, men vi finder også tid og plads til sociale aktiviteter i, og på tværs af, afdelingerne. Vi tilbyder frihed under ansvar, og et job i en virksomhed hvor vi ønsker at work-life balance er højeste fokus.

Lyder det som noget for dig?

Så send din ansøgning samt et CV til os på job@boxit.dk. Vi arbejder ikke med ansøgningsfrister, men behandler ansøgningerne løbende, og vi opfordrer derfor til at søge snarest.

For yderligere information om stillingen, kontakt venligst salgschef Kim Viggo Ørbæk Jensen på 30 21 46 79.

Hos BOXIT udlejer vi depotrum efter self-storage princippet til privat- og erhvervskunder på 11 lokationer i Jylland og på Fyn. På enkelte af disse lokationer har vi kontorhoteller, hvorfra der udlejes kontorer til mindre virksomheder. Desuden udlejer, sælger og specialopbygger vi skibscontainere til privat- og erhvervskunder. Hos Escot Fast Ejendom har vi en ejendomsportefølje med adskillige erhvervslejemål. Escot/BOXIT er en 100 % danskejet koncern, som er velkonsolideret og mere end 40 år gammel. I vores koncern beskæftiger vi ca. 70 dygtige og velkvalificerede medarbejdere

Indgang til BOXIT
Kontorfaciliteter hos BOXIT
Kig ind på kontoret
Vi sørger for god kaffe